2008-12-31
 10:24:06

Gott nytt år!

Idag blev det sova länge, ända till kvart i tio! :) Marcus sover fortfarande.
Och dessutom börjar jag på bli förkyld nu, uscha. Jag sa det till Marcus förut, säkert blir jag sjuk när du börjar på bli bra, det skulle vara så typiskt! Och ja, det verkar så. Bara jag slipper bli jätteförkyld. Har ont i halsen, så nu blire till o dricka mycke the!

Ikväll ska vi åka till Hennings o fira nyår. Ska bli jättetrevligt, synd bara att vi inte hittade någon stuga. Men det blir säkert superkul iaf! :)

Och stackars Boston kommer vara dörädd. Stackarn, han som är så rädd för smällare. Gandalf däremot verkar inte bry sig så mycket.
I måndags var pappa ute med dom o gick, åsså när dom var påväg hem (tror ja, eller om dom var påväg ut o gå) så var det två stycken ungdomar i typ 17 års åldern som smällde av en smällare precis framför dom. Boston blev ju såklart asskraj så han tvärdrog, pappa trodde armen skulle gå av. Jämt när det börjar smälla så drar han jättemycke. Det går typ inte o stoppa han så de är bara o hänga på. Då drar han hemåt, han hittar hur lätt som helst! :) lilla gogubben.
Hur som helst så skällde pappa ut dom o sa att dom måste tänka sig för var dom smäller, för det finns jätte mycke hundar som är rädda.
Hallå, vad tänkte dom med egentligen, smäller precis framför två hundar! Fyy.
Boston brukar krypa in under bordet o gömma sig, han är så rädd, stackarn.

Nej, nu ska jag ta mitt the o en go macka!

Gott nytt år på er! Hoppas ni har några bra nyårslöften :)


Jessica
PUBLICERAT: 2008-12-31, 11:58:38

Nyårslöften ska man inte ha för sällan är det nån ändå som lyckas hålla dom...:P Gott nytt år ni med!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: