2008-12-11
 09:13:34

Hej igen!

Nu var det ett tag sen jag skrev... igen.
Har haft så mycket att göra, men ändå kan jag inte riktigt komma på vad.
I måndags jobbade jag på kyrkan, kom inte hem försen vid fem tiden..och då mådde jag jätte dåligt. Mådde illa, var dålig i magen och hade lite ont i huvudet. Så jag låg o vila en hel del då. Blev som tur var bättre senare.

Har sedan i veckan dammsugit,tvättat, handlat, varit på visning av dom nya lägenheterna dom byggt här i Byn. Åsså har jag fixat motorvärmare till våran bil... den vill inte starta annars :P

Idag ska jag till kyrkan o träffa Marcus..vi ska äta julBuffe....mums! Det blir en rejäl lunch ;)
Sedan efter det har jag lovat mamma att hjälpa henne med kameran, åsså måste jag fixa mina julkort som jag ska skicka!
Senare på kvällen ska jag träffa Anna på ica, för då ska vi inhandla lite småsaker tills imorgonkväll. Vi ska ha ostbricka typ..åsså ska vi spela spel o bara umgås. :) Det blir roligt.

Nej, nu ska jag koka en kopp the o käka en macka innan jag hoppar in i ducshen. (får ju inte äta allt för mycke, eftersom jag måste orka äta buffen senare).


Anti
PUBLICERAT: 2008-12-12, 00:31:37

kan du rekomendera maten på kyrkan??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: