2008-12-16
 14:32:02

Jag överlevde!

Yes! Ååh va skönt det är. Idag har jag rört på mig ordentligt. Känner mig alldeles duktig faktiskt.
Klev upp åtta imorse och käkade frukost, sedan drog jag och Per-Anders till Knådasport för att hyra skidor.
Åkte till Kygelvallen och var där i cirkus två timmar, åkte 7,5 Km, o det var faktiskt bra gjort av mig för att vara otränad. Sen flummade vi oss lite o så också. Så vi var inte allvarliga hela tiden ;)

Nästa mål som vi har är att dra ihop ett gäng på lördag och åka skrillor. Var grymt många år sedan det också, typ när man gick i nian.. 7 år sedan. Så vill ni vara med kan ni höra av er ;)

Idag har jag annars duschat, lagat mat och diskat. Och nu bör jag göra mina julkort så att jag inte behöver vänta med dom tills nästa år. Absolut sista dagen att skicka dom idag Märta.

Hade gott!



Ante på längdisar, så han lära stretsa (hur stavas de egentligen??) där ett tag.
Märtas rödface som ändå inte var så rött.


Anonym
PUBLICERAT: 2008-12-19, 00:04:56

Jag ÄR avundsjuk! :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: