2008-12-03
 23:47:36

Meeeen

Mitt inlägg kom inte med :( Råkade radera det pga min trötthet.

Ok, here it comes.

Gäsp gäsp, jag är alldeles trött. Borde gå o sova nu, annars söver ja på tok för länge imörn ist.
Idag har dagen gått ganska snabbt. Har varit på kyrkan o hjälpt till. Fick lära mig att stå i kassan o ta betalt..jätteskojigt! :)

Fick även se ett bekant ansikte där som jag inte sett på några år.

Idag har jag även shoppat loss på Tradera.. köpte nämligen LeftBehind filmerna 1,2 och 3. För 98 spänn. Yes! :) Längtas tills dom kommer nu. Hoppas dom hinner hit före helgen.

Nää, nu måste jag ge mig, jag lovar. Jag somnar snart.
Dessutom saknar jag Marcus alldeles för mycket just nu, det borde vara förbjudet att åka ifrån sin fru på de dära viset ;) hehe.

Godnatt på er. <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: