2008-12-02
 21:50:21

Myyys

Nu har jag gjort det lite julmysigt här hemma iaf. Fick liksom för mig idag när det snöade att jag skulle ta fram mina adventsstjärnor och ljusstakar.. åsså ville jag ha något fint på balkongen som lyser upp vintermörkret.
Så jag bar mig ut till skogen för att hitta granris (sorry vems skog de nu va), kände mig lite knäpp när jag gick där på byn sedan med mamma. Vi såg nog inte riktigt kloka ut, komma gåendes där med en massa granris.. pinsamt.
Men men, ska man ha fint får man väl stå ut lite. Som typ när man ska vara fin får man lida pin.

Annars så har jag inte hunnit göra så mycket, var ute och gick med Boston idag, lagade mat.. jaaaaaaaaa.. Jag kollade på en superbra film också som jag hyrt från ica..passa på säger jag, 15:- filmen per dygn.
Kollade på Ps I love you, en romantisk komedi. Jag grät hur mycke som helst, fick sitta där med ett papper o torka tårarna :)
Se den ni som tycker om romantiska filmer!

Har hjälpt min kära mor också med lite julkort som hon ville skriva ut idag, på goBossan och Gandalf.

Nä, om jag ska fika lite och hoppa till sängs sen. Måste upp tidigt imorgon o jobba.
Jag hjälper till lite på pingstkyrkan nu, på cafét där. Med lunchen. Så kom dit o handla vett ja! :)
Var där i måndags o jobbade hela dagen, var roligt. Man känner sig duktig när man kan hjälpa till.
Men imorgon blir det inte lika länge, utan då blir jag där på förmiddan bara tills Irene kommer. Då hon har hunnit vila upp sig efter att ha kört ljusnan.
Är nog skönt också om man inte är där allt för länge på dagarna, så man inte tröttnar. Och igår när jag kom hem vid fyratiden, då hade jag ont i huvudet..på vänster sida. Men då tog jag två stycken Voltaren, och la mig på sängen o pratade med Marcus i två timmar! ojoj, det var rekord. Verkligen.
Men sen efter vi hade pratat, då var huvudvärken borta! Tack gode Gud för Voltaren.

Godnatt.
 


Sofia
PUBLICERAT: 2008-12-03, 17:32:31

Den filmen är jättebra. Jag grät också, sorglig film.


Antii
PUBLICERAT: 2008-12-03, 22:19:31 | URL: http://antesvarld.blogg.se/

Undrar om jag också skulle gråta??? ja måste se den och testa;)


Antii
PUBLICERAT: 2008-12-03, 22:21:12 | URL: http://antesvarld.blogg.se/

undrar om jag också skulle gråta??? Måste hyra den och testa;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: