2008-12-15
 16:50:17

Naturen är skön.

Tänk vad skönt att vara ute.
Idag har jag och pappa varit ute med hundarna (jag har varit ute hela 2 ggr) i skogen o gått.
Åh vad jag älskar snö och natur! Hundarna bara springer som galningar o busar på varandra. Boston passar också på att ge igen för allt Gandalf gör på honom inne. Så Boston brukar springa ikapp valpen, lägga nosen under magen och sedan kasta iväg/omkull honom. Haha, det ser så roligt ut!

Annars har jag gjort korvstroganoff o ris till lunch, tänk vad dålig matfantasi jag har fått! Det är så jobbigt. Ge mig förslag, please.
Det får helt enkelt bli köttbullar och mackaronpudding senare ikväll när Mackan kommer hem.

Men imorgon då?

Nu är det inte lång tid kvar tills Julafton, bara nio dagar kvar. Längtar :) Alla undar vad jag önskar mig i julklapp.
Förr i tiden hade man oftast en lååång önskelista till mamma och pappa, men nu kan jag inte komma på en enda sak jag önskar mig.
Klart man önskar sig saker, eller sådant man vill göra. Men det kan man inte få i julklapp av någon.

Imorgon ska jag och Per-Anders åka längdskidor Malin, de du! ;) Nu missar du allt något.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: