2008-12-03
 23:49:30

Utkast: Gäsp gäsp.. ... yes, här är det rätta inlägget. Flum jag.

Gäsp gäsp..
Jag är lite trött nu, borde inte vara uppe såhär länge. Då vill jag bara sova o sova sen ;P
Den här dagen har gått rätt fort, fick lära mig att ta betalt i kassan idag, och det var jätteskoj! Nog för att det inte är så svårt att lära sig, men det är lätt att man glömmer trycka på vart pengarna ska gå, typ till Café eller övrigt mm (ni som vet hur det fungerar) .
Hur som helst, idag när jag stod där i kassan, så såg jag ett bekant ansikte.. nämligen Noomi. Det var några år sedan sist.

uuu..nu somnar jag snart.
Saknar Marcus alldeles för mycke nu, hoppas han överlever tills på fredag.. han hade sträckt sig eller något i bröstkorgen, så han hade superont.

Älskling då :)

Godnatt på er.


Anonym
PUBLICERAT: 2008-12-04, 11:45:00

Vilket härligt väder Märta..Snart blir det längdskidor PÅ...eller hur??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: