2008-12-18
 19:47:12

Torsdag

Jag är:  Märta Elisabet Olsson
Jag gör den här listan för att:  För att du ska ha något att läsa ;)
Jag sover: Cirka en tredjedel av mitt liv.
Jag blir glad av: Människor som visar att dom verkligen bryr sig, glada tanter o gubbar med mycket mera
Vem kramade du senast? Min Marcus ;)
Vad sa du senast?  Att det var en gubbe som ringde på dörren och ville sälja tavlor.
Gröna eller röda äpplen;  Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen?  Mamma, pappa och Marcus
Vad skulle du behöva nu? En härlig utomlandsresa på några veckor tillsammans med Macus. Eller en liten summa pengar kanske....som jag vunnit ;)
Har du snygga skor?  Njae, men dom duger.
Vilken tid gick du upp idag?  Klockan nio
Vad var det första du sa imorse? Jag ringde pappa och undrade ifall han trodde att dom verkligen kan betala ut mina pengar på julafton.
Har du sovit i din egna säng inatt?  japp :)
Har någon annan sovit i din säng inatt?  Jaa, min man. Till vänster om mig.
Vad såg du senast på tv?  Bonde söker fru
Kan du spela fotboll? Japp, jag är grym.
Senaste personen du skickade sms till;  Anna Gradin
Senaste personen du fick sms av/vad står det? Ante/ Kan du höra med Anna o Peter över skridskor på lördag tror du? Det ska bli minusgrader till lördag :D
Senaste personen som ringde dig; Ante
Senaste personen som fick dig att skratta;  Johannes
Senaste personen du pussade;  My lovely husband
Senaste personen du hörde sjunga;  Bra fråga! ingene aning.
Senaste personen som trampade på din fot;  Gandalf (mamma o pappas hund)
Senaste filmen du såg;  Kommer inte ihåg, men det var en action.
Senaste låten du lyssnade på;  Sånt kommer inte jag ihåg.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?;  Jaaa :P
Har du sett din bästa vän gråta?  Ja.
Vad åt du senast?  En hamburgertallrik med räksallad.
Har du fått någon komplimang idag? Minns inte.
Vilka språk pratar din mamma?  Svenska
Vilka länder har du bott i?  Sverige
Minns du dina/din musiklärares namn?  Ja, Veronica Uhras (nu Svärd tror jag).
Hur bra är din syn?  100 % bra
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Nja.
Vad skulle du säga om någon sa att den var kär i din bror?  Okej.
Har du varit utomlands och isåfall var?  Cypern
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Dom skulle nog inte bli så glad iaf.
Var är dina syskon just nu? Hemma hos mina föräldrar.
Vad var den senaste drömmen som du minns? Oj, det brukar jag minnas, men dessvärre inte just nu.
Vad ska du göra i helgen? Slå in julklappar, mysa, ut o gå o kanske åka skridskor :)
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Yes
När var du riktigt sjuk senast? I våras tror jag, var sjukskriven pga en operation
Vad finns i din bakficka? Har ingen.
Har du färglinser?  Nix.
Vad gjorde du klockan 2 inatt?  Söv.
Vad är det första du gör på morgonen?  Bäddar sängen, går på toa, plockar med en massa. Sen blir det frukost :)
Vad ska du göra efter det här?  Åka till Ica och hämta mitt Nintendo 64! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: