2008-05-29
 14:37:16

:)

Hej allihopa!
Hoppas allt är bra med er. Här är det fint, började jobba i måndags. Skönt o få komma ut bland folk igen om dagarna :) Hur som helst, tyvärr så varade inte friskheten så länge, blev matförgiftad där på måndagen eller om det var någon slags magsjuka. Var hemma på tisdagen där men sen har jag jobbat som vanligt.
Går på helg nu efter klockan fyra, ska bli så skönt. Man blir så utmattad när "min patient" är sjuk.. måste hålla koll hela tiden o så. Han har haft jätte svårt att andas nu i några dagar plus att han varit febrig o slemmig.
Föräldrarna till honom säger att det här var vardagsmat förut, men nu var det längesen han var såhär sjuk. Men idag är han väldigt pigg, så då passar jag på att sitta vid datan lite för att fördriva tiden snabbare :)
Nästa vecka är jag ledig mycke, jobbar kväll måndag o tisdag bara. Synd att marcus inte är ledig också, för då hade vi kunnat åka till Edsbyn mycke tidigare. Men vi får vara nöjda med o åka på torsdagkväll. Ska fira marcus farmor på fredagen då, hon fyller 90 år. Ska åka in på stan imorgon o kolla på någon present till henne. Men vad kan man köpa? Nån som kan ge förslag? 

Helgen som var , var jätte bra! Är så kul när någon vill hälsa på oss. Ni är varmt välkommen :) hehe.
I lördags shoppade vi som jag nämnt tidigare, det var superkul. Hittade lite roliga saker.
På söndagen åkte vi ut till Barkaby, o gick på outlett. Grymt bra priser på saker! Köpte mig en väska där. 
Orkar inte berätta allt vi gjorde, men bra väder o kul var det.

Nej, nu ska jag vara duktig o jobba.. kolla på tv med honom :)

Hade gott!







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: