2008-05-23
 11:14:29

Stupid me :)

Jag är en liten fjant, hehe.
Närå,men det var jag som gjorde bort mig igår. Faktiskt, så var det en arbetskompis som sa till mig att vi skulle få lön den 23:e. Sen när jag fick lönespecifikationen så kollade inte jag på de, eftersom jag var helt säker på att lönen skulle komma den 23:e. Men men, hur som helst så är det ingen fara. Jag blev bara så arg för att jag inte var tillräckligt uppmärksam. Klart.

Nu är det knappt två timmar kvar tills dom åker från Edsbyn. Ska bli så trevligt o ha dom här :)
Mamma ringde imorse också, hon berättade att hon och Boston hade varit ute o gått igår kväll, och att Boston såg något som han ville till, så mamma ryckte till i kopplet, men då gick de sönder så hon ramla baklänges o slog huvudet i assfalten. Aj. Hon sa att hon aldrig mer ska gå med ett rullkoppel på en stor hund. Hehe.
Glömde kanske berätta det igår, men dom ska ju skaffa en till hund. Dom fick tyvärr ta bort båda katterna, för dom bara klöste på alla tapeter och möbler. Dom försökte verkligen göra allt för att visa att det var fel, men ingeting hjälpte. Mamma blev väldigt ledsen för hon gillar att ha någon upp i sig. Och en katt är ju väldigt mysigt att ha i knäet. Så då lovade pappa henne att dom ska skaffa en liten valp sen till hösten.
Dom har redan bestämt sig för vad också, en Cavaljer king charles. Jätte söta små hundar.

Hur som helst, nu ska jag nog ta o hoppa in i duschen en vända innan Marcus kommer hem, för sen ska vi åka till Spånga. O jag måste panta burkar också före så jag inte glömmer bort de.
Har suttit ute på msn o pratat med en gamal klasskompis. Hon vill ha med mig och en annan kompis till Egypten sen i vinter. Får väl se då, det vore jätte kul iaf. Får ta med ett snack med Marcus sen ;) För vi har ju också pratat på o åka utomlands.

Hade bäst hörrni! Bye..


Emma
PUBLICERAT: 2008-05-23, 11:52:57 | URL: http://emmaim.webblogg.se

Åh vad härligt att åka utomlands ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: