2008-11-01
 16:32:24

Allahelgon

Igår jobbade jag min sista dag på Edsby persienner också, känns väldigt konstigt att efter flera månader ha haft ett jobb.
Så på måndag bär det av till den så kallade "Arbetsförnedringen". Haha!

Igårkväll kom min Marcus hem också! :) Mysunge. hehe. Men va fort dagarna går.. snart åker han igen typ. Men då får jag längta tills nästa fredag. :)

Tänkte fråga Jessica om hon har lust att simma lite med mig till veckan, åsså ska jag göra lite annan träning, sit-ups mm. Sa till Marcus att jag ska träna rätt mycke under veckorna som han kommer att vara borta.. så ska vi jämföra sen om det blivit någon skillnad, både med muskler o kulmage :P Har ju lovat pappa också att hänga med han o Boston på mornarna.. så man kommer upp i tid. Mycket skönare när man väl gör de. Haha.. gammelmärta.

Nu ska jag åka iväg en sväng till affärn, glömde köpa sås till köttet vi ska käka ikväll, åsså blire nog en påse chips också.

Trevlig allahelgons kväll.


Jessica
PUBLICERAT: 2008-11-01, 18:12:53

såklart jag hänger på att simma! Är inge kul att göra ändå om man inte har sällskap...;) Bestäm vilken dag du...tror det är tisdagar på fm å kvällar på torsdagar...=)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: