2008-11-04
 10:21:56

Ändrade planer

Ja, det kan man säga att det blev.
När jag var ute med Boston, så tänkte jag: Jag går upp till Anna o frågar ifall hon vill hänga på!
Hon är ju bra på de.. kommer man ihåg sen förr. Alltså att ut o gå. :)

Så jag var ute med Boston i två timmar, tror att han blev rätt nöjd. Men kul var det, och trevligt med mer sällskap.
Vi gick hem till mig och marcus sen för att göra korv och mackaroner..gött.

Idag, eller om rättare sagt om ett tag, så ska jag och Anna träffas på kyrkan o käka tacos. De ni!

Sen så har jag lovat att gå med Bossan idag också. Bra man får komma ut o röra på sig.
Och imorgon ska jag o jessi simma. Härligt!

På fredag fyller pappsen 55 år också. Så då blir det till att fira honom på kvällen där när Marcus kommit hem. Får se vad man kan hitta på för present, jag hade ju helt glömt bort de ända tills igår. Någon med förslag? Vore toppen isf.

Oj, nu vare duschen.. ska ju på kyrkan snart.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: