2008-11-24
 18:21:57

En månad kvar!

Idag är det en månad kvar till självaste julafton. Myyyys :) Jag längtas jätte mycke!

Idag har jag städat, varit ute och gått hela två gånger (trots stormen), och tvättat. De ni, jag har hållt på precis hela dagen.
Men jag skulle gärna göra nått mer, vet inte riktigt vad jag ska göra nu.
Kanske läsa lite :)
Jag fick pepparkakor av mamma idag, och igår fick jag lussebullar.. men de kanske jag har sagt? Tack!
Jag vill att Marcus ska vara här nu. Han är bäst i världen! bara så ni vet, hehe.

Det snöar ute också, är så mysigt med snö.. nu längtar man till skidorna.. hoppas snön får ligga kvar.
 Hmmss..nä, nu får jag ta o hitta på nått. Tänk om ja hade haft Nintendo 64, då hade jag haft jättekul nu ;P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: