2008-11-17
 14:56:08

Exotiskt

Nu har helgen varit och måndag är här.
Helgen var lång på nått sätt, börjar bli rätt vanligt nu med långa helger :) Inte för att det är dåligt på nått sätt.
Iaf, vi åkte till Bollnäs i fredags för att bowla, det blev jag, Ante och Johannes. Marcus orkade inte följa med.
Det är stor skillnad på banorna där och i byn, mycke bättre! Här i byn är dom sönderguppade. Dags att byta golv kanske?
Ante vann med 13 poäng över mig, så jag känner mig riktigt duktig faktiskt.. han är grym på bowling, och att jag ens kom så nära var ett under.

Annars har vi inte gjort så mycket, bara tagit de lugnt, kollat på nån film, ute o gått. Ja, bara slappat. Så som man ska göra när man är ledig.

Just nu sitter jag o äter en massa exotiskt..haha :) Äter en passionsfrukt, dom är så goda!
Har varit till Bollnäs idag, uträttat ett ärende och passat på att handla på coop. Vad dyrt mat är, de som är så gott.

Pappa fick avslag om förtidspension idag också, alltså.. jag fattar inte vem det är som bestämmer. Vem det än är så har dom noll koll.
En släkting till oss, hennes arbetskompis har cancer och går på kortisonplåster.. måste dessutom jobba. Vad är de för drogpolicy egentligen? Och bara det att han måste jobba.

Nej, nu ska jag gå iväg o simma simma :)
Sen ska jag göra mat när Marcus kommer hem, men jag måste hämta honom först. Han slutar klockan sex idag.


Anonym
PUBLICERAT: 2008-11-17, 20:01:50

Exotic! Sweden is a strange place :S


Anonym
PUBLICERAT: 2008-11-17, 23:04:25

Du är oxå grym på bowling Märta, men tack för komplimangen:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: