2008-11-14
 20:04:37

Fredagskul

Idag kom Marcus hem! :)

Igår på arbetsförmedlingen gick det jättebra! Gjorde en handlingsplan, behövde typ inte säga någonting. Men man måste söka 5 jobb/månad.. hur ska de gå till? Fast man måste söka i hela landet.. men man skriver ju inte så bra utav sig såklart! ;) Bara på de man vill ha.. hehe.

Hmm.. på kvällen gjorde jag,Ante o Johannes varma mackor, o efter de åkte vi iväg o bowla, sen drog vi en film, The List. 

Idag hade jag ont i huvudet när jag vakna, så jag fick stoppa i mig två Eeze. Men det hjälpte inte, så jag gick ut o gick, men sen kom huvudvärken tillbaks. Tog ännu en tablett då, dammsög o duscha..sen vare borta lagom till Marcus kom :)

Var hem till mamma o pappa idag med, bjöd på lite exotiska frukter, bröd, brieost, dipp och kyckling..muuuumsi.
Och ikväll ska vi åka o bowla igen, fast i Bollnäs! :P

Just de! Gandalf bet sönder mammas telefon idag ;) Hela baksidan var trasig (hade bitit så mycke att de såg ut som att den var smält), sen var batteriet sönderbitet och själva kortet.. plus att det hade runnit ur batterivätska som frätit sönder insidan. Bara tur att han inte fick de i sig. Den rackarsbusen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: