2008-11-10
 17:41:05

Inte kul!

Jag har haft så trökigt idag, att det inte går att beskriva. Kan ni förstå hur trökigt de är då?
Inte kul att vara arbetslös, inte kul!
Imorgon ska jag nog gå iväg o simma på eftermiddan, om dom har badhuset öppet vill säga.. får kolla upp de.
Sen ska jag läsa. Ja..läsa kan jag göra. Kanske våldgästa Johan o Sofia med Gandalf..se, här dyker de upp massor av saker jag kan göra. Men ändå har jag ingen lust.
Vill att Marcus ska komma hem nu, det är mycke roligare med dig M <3

Men det var trevligt att Mammsi var hit idag iaf, och gott vare! :) I love mat. Haha.
Åsså var ju Gandalf med, den lilla fluffen. Han var så busig..biter ihjäl en typ. Men man kan ju inte sluta busa med han heller, så jag får nog skylla mig själv :D
Har tvättat klart också, och det var ju bra det med..alltid trevligt med rena kläder.. Eller tycker ni nått annat? :)

Nä, jag ska nog ta en skön dusch nu, och göra en ansiktsmask! jaa! Sköönt.



Anonym
PUBLICERAT: 2008-11-10, 18:06:37 | URL: http://antesvarld.blogg.se/

sluta deppa, Vi ska ju kolla film ikväll vettja;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: