2008-11-12
 22:36:09

Jag är så kär :)

Hjälp! Jag började nyss kolla på Greys Anatomy, o då var klockan 21:00, sen vare bara pang bom slut. Nu måste man ju vänta en hel vecka till.
Jag vet, jag är beroende. Men bättre serie får man leta efter. Love it :)

Ikväll hälsade jag o Sandra på Jessica..fast hon var inte hemma först, så Sandra ringde till na o sa att vi stod utanför dörren..

Imorgon ska jag o Marita simma simma.. fast på kvällen. Eller vi höll på säga de förut, men jag ska fråga igen.
Plus att jag ska till "arbetsförnedringen" o göra handlingsplan. Men dom ska nog vara snäll på mig, annars kommer store starke ??? o spöar upp dom ;P

Nä, nu blir det nog sängen för mig..

Goodnight.

hehe... puss!


Ante
PUBLICERAT: 2008-11-13, 08:08:24

TIPS: flörta med dom på arbetsförmedlingen så brukar de gå bra, en som metod jag har haft mycket framgångar med iaf. Men det slutade ju iaf med att jag staratade eget, men ändå..hehe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: