2008-11-02
 22:04:05

Kommer inte att klara det..

Sitter här i våran sköna soffa o myser :)
Har varit ut på en promenad ikväll med mamma, pappa och hundarna. Var ute i ca en timme, var jätteskönt!  Och mörkt.. Tur att jag hade sällskap och inte gick helt själv. Fast iof så hade jag inte valt att gå där isåfall.. vi gick nämligen på flygfältet, mitt i ingenstans.. åsså vare alldeles mörkt.. inte en enda lampa fanns de. Men ögonen blev van efter ett tag.

Och före detta.. ja då var jag hos svärföräldrarna o fixade vaxen på motorcykeln.. gick alldeles finfint det. Så nu glänser den som en slipad diamant. Haha. Tack Ante! Rekommenderar honom ifall ni behöver polera,städa eller vaxa :)

Har precis gjort bort mig också, jag kommer inte att klara det.. jag har ringt till pappa o sagt att jag inte hänger med honom o går imorgonbitti klockan kvart över sex... fyyyy Märta!
Men ja.. orsaken till detta är att det helt enkelt är tidigt, och att jag känner att jag inte har lust.
Men däremot sa jag att jag kunde ta Boston en vända ut senare på dagen. Jag har lite andra planer också..
Kroppsvård ska jag ha! :) Är dags att använda en skön ansiktsmask och lägga in lite hårinpackning in my hair.
Vore riktigt skönt.

Nä, jag ska nog ta o plocka undan lite här nu. Har ju som sagt suttit här o druckit te, ätit en macka och tagit några smörgåskex och mariekex med marmelad och ost på..muuuums. Okej, jag erkänner.. jag åt även upp den sista saffransbullen.

Godnatt på er, och pusss till dig min M.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: