2008-11-02
 16:41:38

Mysig helg

Nu blev det tyst och ensamt här.. Marcus har precis alldeles nyss åkt mot Västerås igen. Det är tråkigt. Men man får tänka att det är bättre bara några veckor, så att han ska kunna vara hemma o jobba än o ligga borta jämt. Thats it.

Har varit en mysig helg, har bara tagit det lugnt. Marcus kom ju inte försen efter sju på fredagkväll, så då beställde vi pizza och kollade på tv. Sedan på lördagen så blev det en promenad, god mat och en film bland annat. Filmen var jätterolig! Den måste ni se.... den me :P Den hette Wedding Daze.. mycket rolig, och en komedi. Två skådisar som bland annat var med är Jason Biggs från American Pie, och Isla Fisher från Wedding Crashers.

Annars, jag ska ta och åka en vända till Skoglundsgården o torka bort vaxet på motorcykeln som Ante fixade idag. har nämligen polerat den och vaxat. Så nu ska den vara snygg.. hehe. Men vi hann inte ta bort det tidigare, eftersom vaxet ska härda i två timmar för att få full effekt.
Sen har jag sagt till pappa att jag ska hänga med ut o gå med Boston. Skönt med luft :)

Förresten, glömde tala om det tidigare.. men jag fick ett brev från Hudkliniken i Söderhamn att det är ganska lång väntetid där just nu, och att jag väntas få en tid där om cirka 56 dagar. Så det blir nog lagomt efter nyår som jag får åka dit.

Nää, nu ska jag kila iväg.. så jag hinner med promenaden.

Solong.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: