2008-11-23
 15:43:51

Söndag

Idag är det söndag.. kom inte på någon bättre rubrik.
Den här veckan har gått både snabbt och mindre snabbt :) Bäst av allt var att Marcus var hemma den här veckan!
Men nu har han precis åkt. Får se när han är klar där nere i Västerås, men det börjar närma sig slutet iaf.
Om jag får bestämma så är det här den sista veckan, så han kan gå på julskyltning med mig nästa söndag.
När jag tänker tillbaka några år, i början när vi träffade varandra, så var jag och min familj på julbord i Voxna Herrgård. Och det var just när julskyltningen var. Det är ganska precis 4 år sedan.
Jag kommer ihåg att Ante och Marcus var ute o åkte bil, när vi mötte dom på vägen mot voxna, vi hade ätit klart då och var påväg hem. Så då hoppade jag in i Antes bil istället. Om jag minns rätt så var det när ante var volvoägare :)

Hur som helst, snart är det jul! Va mysigt, nu har jag börjat på få lite julkänslor också.
Mamma satt och sydde tomteluvor åt hundarna igår.

Nu ska jag ta o gå över till dom ett tag, hörde att det var någon som bakat lussebullar ;)

Och just de, det var jätte trevligt igår på Skoglundsgården, Marita gjorde köttet och Irene o Lasse riset. Gott var det! Och den där lilla spelstunden vi hade var grymt rolig. Även om man är född lite sent och inte kan så mycke om gamla tider. Får uppdatera frågekorten lite tror jag. Hehe.

Nej, nu är lussedags.. :)

Hejsvejs i lingonskogen.

          


   Pusss <3


Elisabeth
PUBLICERAT: 2008-12-01, 14:33:18

Åh, jag blev aldeles nostalgisk nu ja... ha de!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: