2008-11-12
 13:28:16

Spaghettiben o yr

Simma simma.. de har jag gjort idag! Vad duktig jag är! :) Jag ska bli värsta bäst på simma..haha. Känner faktiskt att jag har lite ont i ryggen nu.. otränad serru. Men de är så skönt efter man har simmat! Efter 30 min när man kliver upp, då äre värsta härliga känslan.. spaghettiben o yr. Haha.

För några dagar sen börja de bubbla i golvbrunnen igen när man spola i toaletten. Åhneeej tänkte jag, inte nu igen!
Jag fattar inte vad de är för fel i den här lägenheten?! Åsså imorse skulle ja pröva o spola vatten i brunnen, för o se om de hann rinna undan..men icke. Så då vare bara o ringa till aefab igen.. grrrr.
Man måste ju kunna duscha! Är så pinsamt för dom tror säkert att de är vi som gör att de blir stopp, men så äre inte.
Än har dom inte varit hit, var surtanten som svarade, och hon kan man inte prata med för då händer de inge. Men men, har dom inte varit hit tills imorgon..då ringer jag igen. Kan ju bli värre också, de blev de sist.. o då kunde man inte ens använda toaletten..för då kom de upp bakvägen i golvbrunnen...niiiiice. Hehe.

Nä, nu ska jag göra mat.. spaghetti o köttbullar.. o sen kommer Sandra hit :)



Mina Älsklingar! <3 Snygg leksak va? ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: