2008-11-05
 14:41:35

Spring i benen

VA GÖTT med bacon o mackaroner. Det var inte illa.
Just ja, jag skulle ju ringa till Malin före två sa jag igår..hmm. oops, sorry. Men vi kanske kan höras ikväll? Men inte klockan nio..kom ihåg det. De är väldigt viktigt att ingen stör då. För då äre Greys Anatomy!! :P

Det har blivit väldigt mycke spring i benen dom här dagarna, mycke mer än på väldigt väldigt länge.
Idag har jag och Jessica varit iväg en sväng på badhuset o simmat. Hur många år sen sist var inte de då?! Iaf så var det superskönt! Så imorgon ska jag också iväg.
Ska ut och gå med Boston om en o en halv timme, snabb fart ska de va.. så det bränner :) Och klockan fem kommer Jessica hit för att äta kycklingsallad med vitlöksbröd och Rhodeislanddressing...mumma.

Marcus och gänget i Västerås skulle bli bjuden på mat ikväll, hoppas dom får det trevligt. Det förtjänar dom , så mycke som dom kämpar med allt pluggande.
Och kära nån vad jag saknar honom! :)

Nu ska jag fixa lite med annat här, och sen ska jag gå hem till mor o far. Har börjat öva med Boston också.. han är så duktig. Lilla elefanthjärnan där.

Hejsvejs sålänge.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: