2008-11-22
 13:19:07

Gammal och nött, sliten o trött..

Vi blir gammal säger Ante, uscha. Får plågas med migrän och tandvärk..
Hade ont i huvudet igår igen, fick det just innan vi skulle gå på bio, så jag tog en Eeze igen.. hjälpte dessvärre inte, men hoppades på att det skulle göra det om ett tag.
Hur som helst, jag, Marcus och Ante begav iväg till biosalongen och kollade på Rallybrudar..jätte bra! Såå rolig :) Nu vill jag köra folkrace.
Huvudvärken gick inte över, och sen började jag må illa också, så då gick jag o la mig. And now... its gone!

Ikväll ska vi åka till Skoglundsgården och äta mat.. mumsit. Svärföräldrarna är så bra på laga mat :)
Men nu ska vi äta lite kycklingsallad som blev över sen igår.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: