2008-10-18
 21:24:10

17 år och fortfarande..

Min brorsa är efterbliven, iaf hans tänder  ;) Johannes säger att jag ska fråga om han fått hår på hmmhmm. Hans kanske inte får de försen han fyllt 50 :P

Närå, nu ska jag inte skriva mer. Men hur som helst, till saken.. han har alldeles nyss tappat två mjölktänder.. och är 17 år! Overkligt :)

Haha.

Nu kommer några vänner här, dom ska visst käka. Och sen ska vi kika på film...igen.
Har varit på Hotell skoglund hela dagen idag, Marcus hjälpte farsan med bilen, och jag lekte med hundarna.. :) ska lägga ut kort på dom.. har sagt de tidigare också..men jag lovar att jag ska göra de snart.


Gokväll.


Anonym
PUBLICERAT: 2008-10-21, 19:28:49

hmmm...nog var jag oxå sen med att tappa tänder...men nog tappade jag min sista tand då jag var yngre än 17 allt...:P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: