2008-10-08
 20:05:24

3 år :)

Idag är det tre år sedan jag och Marcus gifte oss :)  Tiden går så snabbt.
Så när jag kom hem efter jobbet fick jag fem rosor och ett jätte fint kort med en såå söt text. Mmm! My love :)
plus att vi var på Atlantic och åt, myspys. Efter det gick vi på en promenad för att få ner maten ordentligt.

Det funkar jättebra på jobbet också, trivs som fisken i vattnet, trevliga kollegor. Dagarna går rätt fort.
Men man är supertrött på kvällarna! Men än har jag inte vilat någång efter jobbet, men man har verkligen lust.
Ska kolla på Bonde söker fru nu, och sen är det Greys Anatomy ;) Och ingen Marita på telefonen tack! hehe.
Skriver mer en annan dag.
Ha det gott!
Bye bye


Ante
PUBLICERAT: 2008-10-08, 21:58:17

Grattis fru Olsson!


mita
PUBLICERAT: 2008-10-09, 22:11:32

Är det inte trevligt med mig i luren...?!


Ruffiboy
PUBLICERAT: 2008-10-10, 07:43:08

Du måste uppdatera minst två gånger per dag Märta;)

Folk vill ju veta vad du gör!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: