2008-10-26
 16:48:29

Är lite tomt nu..

Ja, det kan man säga. Värst vad tomt de blev. Först så åkte Malin hem till Uppsala igen, och sen åkte Marcus till Västerås. Och själv sitter jag i en sköön fåtölj med datan i knäet :) Hungrig är jag också för den delen.. och diska bör jag göra.. efter allt ätande här..haha. Schyst mina vänner att ni lämnar så mycke disk! ;) Men då har jag nått att göra iaf.

Har varit en jättebra helg, plus att den har varit lång också. Det är så de ska va!
Vi bowlade ju som sagt igår, och vi blev faktiskt 6 st som var med, riktigt skojigt. Bowla mera vill jag göra, synd bara att det är rätt dyrt. Och sist kom ja inte heller.. ;) Sen efter vi hade bowlat drog vi hem till oss med både pizza och sallad i handen, mumma. Satt o pratade, spelade lite spel och bara myste. Hade det helt enkelt jätte trevligt. Så tack för den kvällen!

Idag blev det lite sorgligare, när alla skulle åka. Men det funkar, måste göra det.
Tur man har vänner att vara med, så man inte sitter i Tensta helt själv bland alla knarkare o banditer. Haha. Men jag kommer att sakna min Marcus ändå, det hjälper inte :)

Hmm, jag borde äta något nu, men vad? Jag har nada förslag.

Och va mörkt de är ute! Hjälp. Ställde ju tillbaka klockan en timme idag, och visst.. det var skönt, en timmes längre helg, inte illa. Men va fort de blir mörkt ute nu.
Kommer ihåg att Johan sa att det är så trökigt nu.. för först är det mörkt när man åker till jobbet, och sen är det mörkt när man ska åka hem. Vad deprimerande.
Hoppas jag kan få komma till hudkliniken snart, så jag kan börja sola lite sen. Hehe, låter kanske sjukt. Men hjälp vad bra det är mot mörker. Plus att det är jätteavslappnande. Somnar jämt :)

Nej, mat var det. Och lust att kolla på film har jag också! Får se om det kommer någon och hälsar på ikväll, annars får jag kika lite på tv o dricka en kopp te.

Bye bye and good evening.


Anonym
PUBLICERAT: 2008-10-26, 20:51:51

Jag vill också ha en så skööön fåtölj ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: