2008-10-25
 19:27:35

Galning

Nu är det lördag, och vi ska bowla om drygt 45 minuter.. Var grymt längesen, så det ska bli jätte kul!
Idag åkte Marcus och Johannes till Huddik för att hämta motorcykeln. Den är så snygg, jag bara längtar hur mycke som helst tills jag får åka. Funderar allvarligt talat på att ta motorcykelkörkort någon gång! Ballt :) Men först ska jag bli van o åka ;)

Jag och Malin var till Bollnäs idag, skulle köpa nässpray åt mamma, åsså passade vi på att gå lite på stan. Dom har ju drömschansen där nu i helgen, så hoppas man vinner ;) Tänk dig en heldag på stan för 50 000:- (som man måste göra av med), vore inte så tokigt.
Vad skulle ni köpa för pengarna?
Jag hittade en  jättefin jacka idag på Såfin, den vill jag ha! Verkar varm o skön.

Imorgon är det Söndag, och då åker Malin hem igen :( Typ vid två tiden, sen åker Marcus iväg till Västerås också och blir borta tills på fredag. Snyft snyft. Kommer att längta ihjäl mig efter honom. Men hoppas det går bra där borta.

Och sen så jobbar jag kanske sista veckan nu till veckan på Edsby persienner, för sen verkar det bli lite att göra där ett tag. Men vi får komma tillbaka sen igen när det blir mera jobb, så det är inte säkert att vi hinner vara arbetslösa så länge. Får hoppas på det bästa, för jag trivs ju så bra där. Plus att man behöver pengar.

Nu är Marcus hungrig säger han, o vi som ska bowla snart.. hmmm hmm.. hur gör vi då tro.
Nej, nu ska jag gå.. har för mig att det var nått mer jag skulle berätta, men det kommer ju fler dagar.

Hejsvejs.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: