2008-10-29
 22:09:04

Godnatt på er!

Nu ska jag gå o lägga mig, har precis kollat på Greys Anatomy.. men det är inte lika bra när man kollar på det själv. Plus att jag vet att en speciell person gärna skulle vilja titta på det, men som inte kan.
Men det var bra, gick så fort bara.

Vad fort kvällarna går! Hinner knappt hem så ska man sova, åsså hinner man knappt sova så ska man kliva upp. Sjukt :)
Imorgon är det min näst sista dag på jobbet.

Just de, min brorsa fyller 17 år idag! Hurra hurra!! Grattis till dig Vincent :)
Dom kom över hit med en tårta och fikade en stund, för brorsan ville så gärna de. Kul.
Kommer ihåg hur vi höll på när vi var små, bråkade, skrev o var elaka på varandra. Åren har gått väldigt fort, och man kan inte förstå att man har varit så liten. Att man knappt kom överens och bara gnabbades hela tiden. Hehe.

Nu ska jag ta o gå o sova, så man kanske hinner söva lite då.
Måste hålla mina tider sedan när jag blir "fritidsforskare", ska försöka gå ut med Boston på mornarna. Försöka iaf :P Behöver ju inte gå värsta värsta tidigt.

Nej, sängen vare. Godnatt på er. Love you my M ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: