2008-10-05
 15:39:55

Inte Stockholmare

Hej hej! jag lever jag lever, har bara haft fullt upp som ni alla vet.
Nu är vi Inte stockholmare längre, utan Edsbybor. Skönt! :)
Har jobbat o jobbat hela tiden i lägenheten sen i onsdags, men nu är det klart!
Välkommen hit kära vänner och familj.

Vi var ju som sagt tidigare med Malin på tisdagen, det var jätte trevligt att träffas, trots lite saker som hänt.
Mötte upp henne på T-centralen, sen så gick vi lite i några affärer och kollade. Jag köpte bland annat en ny halsduk och ett par vantar från Åhlens, skinnvantar som var fodrade till o med ;) Så nu ska jag väl inte frysa om fingrarna i vinter!
Hur som helst, sedan efter våran lilla shoppingrunda så gick vi till Sergels Bageri, jätte gott! Dom har verkligen jättemycke att välja på, men man får räkna med att det kostar lite mer.
Sedan skyndade vi oss till Hemköp och handlade med oss lite mat som vi skulle fixa till när vi kom hem, tacos.
Blev lite stressigt där pga att vi skulle hinna äta innan vi åkte till Tensta för att skriva på de sista papprena o få våra pegar.
Men allt gick som på räls, och plötsligt satt vi i biosalongen på Hötorget. Skulle kolla på Patrik 1,5. Hur rolig som helst!
Den måste ni titta på. Blev riktigt lyckad den dagen. Men vi var grymt trötta efteråt.
Plus att vi skulle köra hem till Edsbyn då på direkten. Kom ju hem välbehållna iaf :)

Så, nu är vi här. Brorsan kom just förbi, tyckte det blev jättebra.
Och ser ut till Jessicas fönster gör man också, hehe. En städmopp står där ute, hon har nog städat, hehe.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, för äntligen fungerar den igen. Blev ju nå tokfel på den i Onsdags, så det blev
lite översvämning, o jag märkte inget försen efteråt. Så då ringde vi till vaktmästarn så han fick komma. Gick ju
inte att spola i toastolen heller, för då kom de upp bakvägen i brunnen..bläää.
Men han fixade det... trodde vi.
Igår när Marcus duschade så hände samma sak, men han märkte de lite snabbare än vad jag gjorde. Så då vare
bara till att ringa jouren, så då kom samma vaktmästare igen. Men nu fick han bort de som satt igen. Så nu ska det
nog vara lugnt :) Men man ska inte ropa hej försen man kommit över ån.

Ska till Skoglunds klockan fem o äta, det blir trevligt. Och imorgon börjar min första dag på Edsby persienner, spännande.

Hej hej..


Städmoppen
PUBLICERAT: 2008-10-05, 16:56:09

hahaha så bra att du nämner att jag nog har städat i din blogg så alla vet att jag e duktigt..hehe:P

ja jag moppade golvet lite...hade inget bättre för mej..:P


Anonym
PUBLICERAT: 2008-10-06, 08:29:56

hur mår katterna då??


Ante
PUBLICERAT: 2008-10-07, 14:13:51 | URL: http://http://antesvarld.blogg.se/

hello.. kolla i min blogg nu har gjort om lite;)


Anonym
PUBLICERAT: 2008-10-07, 15:33:55 | URL: http://antesvarld.blogg.se/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: