2008-10-14
 16:58:47

Måste skynda mig

Måste skynda mig o skriva idag.
Har kommit hem från jobbet för cirkus 40 minuter sen, och nu ska jag snart börja med maten,
köttgryta o ris får det bli.
Igår var det Marcus som gjorde mat, lax o potatis :) Gött!

Har gått bra på jobbet idag me, har inte tröttnat ännu ;) Är så kul där!

Marcus ska även han börja nästa vecka på torsdag.. och sen börjar han intärnutbildningen på måndag den 27:e Okt.
Så då blir han borta i några veckor.. men han kommer förhoppningsvis hem på helgerna! ;) hihi.

Och ikväll, då blire Hous! Yeaa, nice.

Nej, nu ska jag kila in i köket o börja på den goda grytan... mums.
Kanske blir en promenad ikväll också. Igår blev jag dränkt av Johannes när vi var hos Ante, retades lite med honom
och hällde lite vatten från vattenkannan på huvudet.. men då fick jag en hel kanna tillbaks! :D Inte så bra, lite blött.. Haha.

Såg en bra film också, The cleaner tror jag den hette, jättebra och spännande.

Nej, nu vare mat!

Solong



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: