2008-10-28
 19:49:30

Tänk vad fel det kan bli..

Idag fick vi höra på jobbet att det var en gubbe här i Edsbyn som försökt sig på en tonåring i Alfta, och att han körde omkring här och "passade på" ragga upp unga tjejer nu när det är lov. Det sades att han hade en röd liten opel..

Men som tur va så vare fel! Det var en man som hade tillrättavisat två 12åringar för dom hade visst gjort något "olagligt". Så var inte rädd för någon men en röd liten bil.
Tänk så snett det kan bli... rykten, det dummaste som finns.

Annars, det har varit en helt vanligt dag på jobbet, börjar närma sig det sista nu tråkigt nog.
Efter jobbet så bytte jag om och gick över till mina föräldrar, där bjöds det på spaghetti och korv. Och kom nu inte o säg att det är konstigt o käka dom två maträtterna ihop! Isf så är ni inga riktiga norrläningar ;)
Efter det så gick jag först ut med valpen Gandalf o gick, men han drog så mycket att jag vände igen. Boston tänkte jag, han kan han! Så jag hämtade honom ist, och vipps så hade jag varit ute en timma.
Var förbi Antes föräldrar också, dom har ju skaffat en Storpudel.. Mozart heter han. Men det gick mindre bra med han och Bossan.. Men vi kanske prövar en gång till?
Pappa sa att det brukar vara så, men släpper man dom så att dom får göra upp om vem som bestämmer, då gåre bra sen.

Nu sitter jag här, och ska ta o betala lite räkningar, ingen som vill ha några?

Längtar efter Marcus också...jämt :)

Hade bra! Och godnatt på er sen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: