2008-09-15
 21:44:20

Det räckte inte med att bara kräkas

Uuuh, nån som vill köpa mitt huvud?
I fredags direkt efter jobbet skulle vi åka till Edsbyn, vid 17 tiden. Grejen var att ca en timma före jag slutade så började jag känna att jag fick ont i huvudet, sen kom det där hämska illamåendet. Fy! Ändå hade jag inte sådär värsta ont i huvudet, utan mådde mest illa. Jag befarade det värsta, och tur var det, för så blev det.
Faktum är, att det blev en besvikelse ändå. Jag hatar att kräkas, och speciellt när man åker bil! Stackar Marcus..
Det gick aldrig över, och jag försökte sova.. men hur lätt var det när det var bilkö i tusen mil, och man knappt hann komma nån vart  med bilen innan man kände en tvärbromsning och huvudet for åt alla håll.

Hur som helst, när vi kom strax utanför Gävle, for vattentempen upp på det högsta! Kuul, det var bara att stanna, frågan var vart? Är inte så lätt när man är mitt på en motorväg. Men vi hittade en ficka, och där stannade vi. Då hade vattenslangen till motorn spruckit och allt vatten bara spruta åt alla håll. Hmmhmm.
Men som vanligt, med våran tur i oturen så kom våran räddning, tur man har så snälla vänner som ställer upp o åker, även fast vi jämt lyckas vara så långt borta :) Tack Johannes o Ante!
Det var lite drygt att ha migrän, kräkas, sitta fast på motorvägen o frysa. Var knappt 5 grader ute! Men jag lever! :)

Annars har helgen varit underbar! Anna och Peter blev gifta, o dom var så fina! Mera bröllop åt folket!
Tack för att vi fick vara med på detta underbara, var så god mat också. Bröllop är nog den bästa festen man kan gå på. Nu ser man fram emot den 11 oktober, då Johan o Sofia ska gifta sig :)

Och en till sak, vi håller på packar för fullt nu. Har packat jättemycket redan. Hyllan är nerskruvad och Marcus har gjort sönder pianot idag! Haha. Är ingen som vill ha det, så vi måste skruva isär det o slänga de. Är ju så grymmans tungt!

Nästa gång vi åker till byn blir redan på torsdag efter jobbet. Men då blir vi där i fyra dagar, så skönt, slippa stressa när man är hemma. Dessutom får vi nycklarna till våran lägenhet då! :) Wiie.. åsså har vi pratat med Pär Liljemark, han hade besiktat den idag, och vi ska få tapetsera och måla i hela lägenheten. Plus att vi får alla luckor i köket nymålade :) Så vi ska gå till Söderlunds o välja tapeter på fredan. Spännande :)

Nej, nu ska jag nog borsta tänderna o hoppa i säng. Så man orkar upp imorgon.

Godnatt på er.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: