2008-09-12
 09:19:53

Fredag!

Äntligen fredag, wiie :) haha.
Jag sitter här på jobbet nu, vi är hemma från skolan idag.

Nu så har vi skrivit på en massa papper också, så nu är de klart! Gick jätte bra, dom är så trevlig dom där. Även om hon som ska ta över lägenheten inte pratade så mycket. Det var mest hennes syrra som gjorde de :)
Det måste ha varit lite förvirrande för mäklaren när hon pratat med dom på telefon, dels har hon haft kontakt med alla tre syskon, även om de inte är dom som ska ha lägenheten, plus att dom heter lika allihopa! :D Föräldrarna måste ha haft dålig fantasi.

Jag hann köpa presentpapper igår också innan jag drog till jobbet, men jag får ta med hela rullen till byn o slå in den där ist. Orkade inte göra de igårkväll vid elvatiden. Lära ju packa också, så vi kan dra påengång idag efter jag slutat jobbet.

Förresten, kära nån vilka människor det finns. Imorse när jag skulle åka till jobbet med tunnelbanan, så blev det första tåget inställt, så då blev de proppfullt istället på nästa som kom. 
Det blev så fullt, att dom lära skicka efter ett extratåg som skulle komma 5 minuter senare också. Hur som helst, så var det en kille som stod bredvid mig, gissa vad han gjorde! Han tog mä på röva! Kära nån, sen när han såg att jag upptäckte de, så blev han alldeles konstig. Stod o vred sig o titta på mig. Ojoj. jaja, ska bli så skönt o slippa all trängsel o stress! :)

Solong


jessica
PUBLICERAT: 2008-09-12, 21:04:55

men märta har du en sån snygg röv! hahaaaa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: