2008-09-28
 21:32:46

Håll dig ifrån mig, kom inte närmre.

Jag vill inte att du kommer, håll dig borta från mig din dumma förkylning. Inte igen.
Känner att jag är påväg att bli förkyld igen, men jag tänker vägra!

Annars, allting har gått super idag, nu är lägenheten äntligen färdigstädad! Önskade att det var lägenheten i byn som var så ren ;)...eller älg.

Vi tog oss en vända med Johannes till Brommaplan idag också, tänkte att vi skulle äta, så då fick det bli Kinamat. Gottiligott.
Sitter här i Råcksta igen, kom på att man stavar med Å och inte O i Råcksta förut idag. Men erskänn att det är snyggare med O?
Nu har Johannes åkt till sitt work igen, så vi är ensamma här. Han berättade att det inte blivit av för honom att försäkra lägenheten, så då sa vi att vi skulle bränna upp den ;) haha. Eller inte, va taskigt det vore. Bäst att vi låter bli :)

Nu vill jag hem till byn...
Ska gå och lägga mig nu, en ny dag imorgon, med nya möjligheter.

Godnatt.


Ante
PUBLICERAT: 2008-09-29, 08:47:13 | URL: http://antesvarld.blogg.se/

dumma förkylningar:(, se till till att skaka av dej den innan du kommer hem:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: