2008-09-03
 15:05:53

I'm so happy I'm so..

I'm so happy I'm so.. bekymrad. Just de, bekymrad kanske är rätta ordet.
Har jobbat klart för idag nu, och sitter här hemma i lägenheten. Jag blir så klen på Tensta.. för den delen på hela Stockholm. Det är verkligen speciellt att bo här, svårt att beskriva.
Jag skulle gå ner till förrådet med våra målargrejer som vi har haft här uppe eftersom vi har målat lister och väggar i lägenheten. Och när jag kommer ner och ska lämna sakerna, vad tror ni inte det första jag får se är? Jo, precis.. en uppbryten dörr som är helt sönder. Sen när jag kikar runt så är det nån, säkert flera som varit och försökt bryta upp dörrarna in till själva förråderna. Helt sjukt, vilka idioter. Ursäkta, men jag blir så arg!
Då är våran inräknad också, och jag ser ju på engång när jag låser upp dörren (för dom har slagit sönder själva träet i dörren, så det är ett stort hål i den) att det saknas saker. Dels våra madrasser, Mats-Åkes verktygslåda, dom har slängt omkring grejer överallt, rotat i alla lådor, förstört tavlor och spridit ut en liten kartong med kakelputs på vissa saker och golvet. Kul?
Det var droppen, här går det inte att bo! Kriminella Tensta.

Hur som helst, lite annat, jag är glad trots allt, för jag har en hemlighet.
Dessutom så är det helg snart! Wiie. Och då ska vi åka till Edsbyn igen. Plus att jag äntligen ska till frissan.. lalalala. :)

Och ikväll, då blir det spännande. Hoppas det är ljust ute länge så det blir bra bilder :) wiiie.
Nu ska jag fixa till lite här.

Förresten, jag får ju inte glömma att berätta om det vi gjorde i helgen!
På lördageftermiddag var det dags för möhippa till Anna. Åååh, hon blev så glad när vi kom. Hon trodde hon skulle få jobba, men så var det planerat o fixat att hon bara skulle tro det. Så vi kom till hennes jobb och hämtade upp henne, tog på na finfina kläder och ett par "inbomullade" simglasögon så att hon inte skulle få se något. Sedan drog vi till Kilafors på spa. 
Det var jätte mysigt där, det var nere i en källare, och där hade dom tänt en massa ljus, så det var så fint så.
Det fanns ett rum där man bytte om, och där fanns morgonrockar och ett par tofflor till var och en. Sen fanns det lite allt möjligt att välja på där, dels så fanns det två bubbelbadkar i normalstorlek, och en ångdusch med massagemunstycken. Sen så fanns det en stor bastu som var inglasad så att man kunde titta ut på dom andra. Och ett stort bubbelbadkar, plus en vanlig dusch. Var jätte bra. Dessutom hade vi beställt ner frukt och jouice. Så hade vi med oss egna ansiktsmasker som vi gjorde. Myspys :)
Efter allt detta sköna så åkte vi till Bollnäs på Spicy Cow o käka. Var nog där i nästan två timmar. Pratade o hade jätte skoj. Sen var kvällen slut. Men urkul hade vi!
Sen på söndag så åkte vi till svärisarnas stuga, åsså kom mamma, pappa och Boston dit också, vi grillade o fika lite. Sen drog vi tillbaks till Stockholm.

Nej, nu ska jag fixa lite, klockan bara drar ifrån mig :P

Bye bye på er. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: