2008-09-29
 21:12:20

Kanske lite stressad?

Hej o hå! Här kommer jag igen.
Har precis kommit tillbaka till Rå(o)cksta nu.. Har varit ute ända sedan klockan två idag typ.
Först så trodde jag nästan inte att jag skulle komma iväg, höll på få nå fel. Allt skulle till o strula
bara för att jag skulle ha lite roligt med mina föredetta arbetskollegor.
Men jag kom iväg! :) Tillslut när den idag förvirrade Mäklaren fick prata själv med våran bankman, så löste sig allt.
Jag försökte förklara o förklara, men hon ville inte tro på mig kändes det som. Men nu du! Där tog hon allt fel, mig kan man lita på. :)
Hon var nog lite tressad. Hon ringde dessutom först o undrade ifall hon hade ringt till oss o berättat att tiden blivit ändrad från klockan 10 till 15? Japp, det har du tyckte jag. Vad bra, då ses vi imorgon! Sa du imorgon undrade jag?
Då hade hon tydligen sagt fel åt oss tidigare, så vi trodde ju de va på onsdag. Men det gör inget! Dessto tidigare ju snabbare kommer vi till byn :) Så vi kommer hem redan imorgonkväll, eller natt kanske man säger.
Malin ska ju komma på besök imorgon, ska bli så kul o träffas, saknar henne väldigt mycket. Så vi ska åka på bio efter vi har träffat mäklaren och köparna, sen åker vi. Bye bye.

Men som sagt, jag hade jätte trevlig ikväll, träffade mina kära kollegor, sen så fick jag ett presentkort av dom från Åhlens! Dom är väl för söta! Det hade dom absolut inte behövt göra!
Så imorgon när jag hämtar upp Malin på T-centralen så får vi nog gå in en vända på Åhlens, så jag kan kolla efter ett par vantar o kanske en skön halsduk! :)

Mor och far har anlänt till Stugan också, och allt var i sin ordning. Så nu kommer dom inte hem försen om tio dagar. Så då har vi nog fått ordning i lägenheten också.

Och Marcus, han har fått jobbet! Wiiie. Så nu har vi jobb båda! :D Är så glad för våran skull. Hehe. Det måste man faktiskt få vara.
Plus att det var en som ringde till mig ang ett annat jobb också, så jag blev alldeles förvånad när jag fatta var de var ifrån.
Så jag ska ringa honom nästa vecka så ska vi bestämma en dag som vi ska träffas på. Toppen! Men det är inte ett 100% jobb, utan ett lite extra och som vikarie. Men det kan ju leda till något i framtiden. Åsså har jag ju jobb på Edsby persienner, men jag kan ta det andra också. Går hur bra som helst. Wiieeeeeeeeee. Tack Gud! :)

Nej, nu ska jag ...hmm... kolla på Johannes låtsastv. Haha.

Godnatt!



Anti
PUBLICERAT: 2008-09-29, 22:50:15

Bra jobbat märta-stina



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: