2008-09-09
 15:31:07

Regn och hunger

Just nu så regnar det här i Tensta, inte så trevligt.
Egentligen skulle jag jobba idag mellan 16-21.30. Men så ringer mäklaren och frågar ifall det där paret som är intresserad av våran lägenhet, skulle kunna få komma och titta på den ikväll. Hon kunde tyvärr inte vara med, för att hon hade andra saker bokade just ikväll. Men vi behövde inte ifall vi kände att det skulle vara jobbigt.
Lika bra o göra det! Vore skönt o få den såld, dessutom när den ökat en hel del i pris ;)

Annars, jag har precis fixat till lite här, så det ska bli ett bra förstaintryck för dom. Sen så har jag ringt om en ny dörr till förrådet, hoppas bara dom inte hinner förstöra den också innan vi flyttar.

Nu är jag hungrig som en gnu, ska ta o göra lite köttbullar o spaghetti. Har dålig fantasi idag med. Men imrogon, då blir det andra bullar, då ska jag göra köttfärslimpa och potatis! Och igår gjorde jag ungsbakad falukorv med potatis.
Allvarligt,om det är någon som har bra matideer, hojta till.


Förresten, ska ta och berätta att Sofie o Jonas nu har fått sin efterlängtade lilla flicka. Hon föddes vid halv fyra på söndagen. Höll på i 36 timmar, kära vad trött man skulle bli. Men bra gick det trots allt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: