2008-09-08
 20:27:32

Ryktesbyn

Det är så spännande, everything. Känns just nu som att allt flyter på.
Vill inte skriva allt här och nu, men jag kommer att berätta senare längre fram.

Idag har jag varit ledig, och imorgon börjar min vecka, kvällsvecka. Sen är det dags för bröllop! ååh, Anna och Peter, va kul!!
Ni kommer att vara så vackra :)

Just nu sitter Johannes här i våran fåtölj. Roligt med lite besök, det vill man ha oftare :)
Jag väntar på ett telefonsamtal nu också från mäklaren, verkar vara en som är intresserad av våran lägenhet. Får se hur det blir.

Nu ska jag vara lite trevlig här.

Förresten, nu går det rykten om mig på byn också. Att jag är med barn. Vart får folk allt ifrån? :P Men jag ska tala om att så är inte fallet. Så nu vet ni de :)


Anonym
PUBLICERAT: 2008-09-09, 12:36:04

Är du med barn märta? kul;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: