2008-09-28
 09:39:37

Skulle inte vi till byn idag?

Sitter här i Rocksta just nu i Johannes lägenhet, äter frulle.
Igår for alla möbler ifrån oss :( jag blev så ledsen som inte fick följa med...hehe. Hade bra nog lust att hoppa in i lastbilen.
Men det kommer en dag på onsdag också, då vi äntligen får åka till Edsbyn. Vill ju göra i ordning nu! Och se hur det blev i hallen efter att tapetseringen och byrån kommit dit :) :)
Pappa skulle hålla på lite där idag, skruva upp gardinstänger och skruva upp matsalsbordet, schyst! 
Imorgon drar dom en vecka till stugan också, så då missar vi valpen, typiskt, hehe.

Jaja, idag är det dags för städning av lägenheten.. putsade faktiskt fönstrena där igår och dammsög. Duktig som jag är.
Så nu efter en skön natt på en uppblåsbar dubbelmadrass som vi köpt in från Jula, så ska vi dra till lägenheten. Fy va trött jag var igår efter allt bärande av alla saker! Dessutom dog min handled ännu mer, måste ha nån inflammation eller nått i den, som aldrig går över.

Nej, nu ska jag äta min youghurt.

Solong
 


anti
PUBLICERAT: 2008-09-28, 14:58:16 | URL: http://antesvarld.blogg.se/

är det samma madrass som ni hade till junsele, isf har ni fixat korken..hehe;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: