2008-09-11
 14:10:54

Trodde det var Onsdag

Jag trodde det var onsdag idag. Men de vare inte! Skönt! :D
Ja, idag fick jag veta att vi ska få lägenhetesnycklarna till våran tvåa på trekanten den 26:e! Ååh..va skoj det ska bli.
Men den är inte sådär jättefräsch. Den är inte alls renoverad sedan 1989, det enda dom har gjort på den är att ha bytt kylskåp och frys, plus att dom har renoverat badrummet 1999. Så när jag pratade med dom höll hon på säga att vi kanske ska få renoverat, nya tapeter och golv :) Nice! Det tackar man inte nej till.

Annars, vad har jag gjort idag? Bra fråga, jag har testat min kläder inför bröllopet, haha. Åsså har jag suttit vid datan, lagat mat o fantiserat.
Tänkte slå in presenten också, men tyvärr så skulle inte pappret räcka till, så jag får så lov att köpa en ny rulle. Får se om jag hinner göra det nu innan jag åker till jobbet. Borde ju verkligen göra de.
Annars, jag börjar 45 minuter senare idag, lite permis skadar aldrig :) Det kommer man sakna.
Jag har dessutom sagt upp mig från mitt jobb. Jobbar min sista dag den 30:e September.
Det är både sorgligt och skönt att göra nått annat. Hoppas bara på det där nu :)

Mmmm..va gott me Coca Cola!! :P

Förresten, på söndag har jag en plan. Får se om jag gör den, men det vore roligt.

Solong.


Ante
PUBLICERAT: 2008-09-11, 17:35:42

Jag menade om ni ska sälja några möbler..eftersom ni ska köpa nytt nytt nytt:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: