2008-09-24
 14:25:54

6:e Okt.

Nu var det ett tag sedan igen. Har haft så fullt upp nu den senaste tiden.
Kom hem från Edsbyn i måndags på kvällen. Har varit där sedan i torsdags o jobbat o jobbat. haha :P sliter ut kroppen.
Vi har varit på Söderlunds o bestämt vad vi ska ha för tapeter i alla rum, sedan har vi hämtat ut dom, plus att vi målat lister, o tapetserat.
Och däremellan var vi iväg till Alfta o hämtade ett köksbord som jag hittat på blocket :)
Ska ha ett runt bord där, och det andra stora som vi har ska vi använda som matsalsmöbel i vardagsrummet.

Pappa håller på tapetserar i hallen nu, sista rummet. Blir jättefint där! Och sen för den delen har jag målat en gammal byrå i helgen också som vi ska ha i hallen. Plus att mamma o pappa hann iväg o hämta en valp på måndan, Lufsen. Såå söt! Haha.. :) kommer att lägga in bilder på den sen nått tag när jag har tid. Just nu så har jag packat ner kabeln i en av alla våra lådor som står här.
Brorsan o våra farsor kommer hit på Lördan med en lastbil o ett släp, som vi ska frakta möblerna i. Sen stannar vi kvar o städar ur lägenheten, och därefter bor vi i Johannes lägenhet i några dagar.

Dessutom har jag fått jobb nu! Wiiie :) På Edsbyns persienner. Så jag börjar där den 6:e Okt. Nice.

Nej, nu ska jag ta o käka lite mat innan jag drar till jobbet. Marcus har då lite o göra han nu, pga av att det inte finns nå jobb nu. så han kanske blir permeterad snart.
Men han får jobba hemma istället, packa o så ;)

Hade gott!


jessica
PUBLICERAT: 2008-09-24, 19:00:57

grattis till ny upptadering i din blogg och till det nya jobbet!=)


Anders
PUBLICERAT: 2008-09-25, 09:55:47 | URL: http://antesvarld.blogg.se/

Grattis min bästa kompis!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: