2008-09-04
 21:34:17

Wihoooo

Today I'm happy on real.
Yeaaaa. För nu är det helg! Åh va skönt :) Plus att min hemlis håller på att gå i uppfyllelse, blir så glaaaaad när jag tänker på det! :)

Idag gick det riktigt segt att jobba. Annars så har jag inte gjort så mycke. Vi blev lite lata idag med matlagningen, så vi fuskade lite o beställde hem istället. Fy på oss.
Men jag har faktiskt varit jätte duktig idag, jag har dammsugit balkongen(låter knäppt), men det var hur mycke skräp som helst på våran balkongmatta, och jag ville göra lite fint där igen. Dessutom slängde jag dom torkade fula blommorna som var helt rutten. Så nu ser det betydligt bättre ut!
Jag har för den delen också putsat fönstrena ut mot balkongen, yeay.

Hmms, just ja! jag måste hänga upp byxorna så dom hinner torka tills imorgon :/ oops.

See you.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: