2008-09-03
 21:49:09

Yes.

Nu så. It's done.
Har kollat på första Idol ikväll, tänk vad folk gör bort sig! Men en del är riktigt bra också.
Imorgon är det upp o jobba igen, men sen så gör jag helger. Blir långledig i fyra dagar. Så skönt. Det är det som är så bra med det här jobbet, tiderna. Kommer nog aldrig att hitta ett jobb som har så bra schema. Även fast kvällarna är seg, så går kvällsveckan rätt fort ändå.

Vad gör folk här utanför egentligen, håller på skriker en massa. Hmm. Jaja, mysko är det ju här :)
jag har för den delen hittat ett par gardiner jag vill köpa, jätte fina. Måste ha två pack av dom. Finns på Ikea och heter Merete, purpur färg vill jag ha. Så dom passar bra ihop med våra nya grejer i köket. Ååh, måste bara köpa dom. Men jag får nog vänta.
Vill också ha ett set med ljusstakar..  men dom säljs här i Tensta. Men det får också bli nån annan gång.. när jag vinner på triss eller nått :P

Nu ska jag gå o lägga mig, marcus ligger i soffan han o latar sig. :)

Godnatt på er.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: