2009-04-19
 16:22:02

Äckligt

Usch, jag brände mig i morse på våran äggkokare :( Eller det
var ångorna från den som gjorde illa mig. Så nu har jag fått
en blåsa på armen. Äckligt. Den är i vägen :P

Idag har vi inte gjort så mycket, mest bara njutit av helgen.
Igår bakade jag äntligen bullar, och gott blev det påstår dom.

Måste åka och handla på ica snart också, så jag kan börja laga
mat snart. Jag ska göra lasagne idag med en god sallad. Gött.

Är välkommen hem till Ante ikväll också vid sjutiden.

Mamma och pappa kom hem igår eftermiddag med, med små-
bebisarna. Dom är så söta! Haha.
Så, nu ska jag gå till mina föräldrar och lämna tillbaka klipparen,
jag klippte nämligen Marcus idag. Men den var värdelös, iaf den
första vi pröva med. Sen visade det sig att jag tagit fel och tagit den
gamla. Så då bytte jag och vips så var de klart.
Sen ska jag åka på ica och handla.

Hade gött!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: