2009-04-09
 12:38:21

Det är inte bara!

Kära nån, sälj aldrig något. Det blir hur mycke pappersarbete
som helst sedan när ni ska deklarera. Ringa hit och dit.
Siffror hit och dit. Personer hit och dit.

Blir skönt när det är klart.

Idag skulle jag städa och storbaka, men inget av det har jag
hunnit hit tills. Shit, jag har tvätt nu kom jag på.

Hur som helst, jag har bara ringt runt en massa och suttit
och räknat. Inte lätt.

Men nu ska jag gå ner med tvätt, sen måste man ju äta också.
Tänk om man slapp, ibland känns det som att man inte hinner
annat än att äta. Eller är det bara jag som känner så?

MÅSTE städa också. Puh.

Något roligt iaf, jag har fått jobb i två veckor till att börja med, på
Edsby persienner. Börjar på tisdag nästa vecka :) Yes!

Nu var det tvätt!

Hej hopp.


Jessica
PUBLICERAT: 2009-04-09, 13:12:54

Ahaa så de var därför...=) Va kul Märta med jobbet, Grattis!=)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: