2009-04-08
 20:57:57

GRIIIIIIS!!!

Nu är jag besviken! Inget Greys Anatomy ikväll bara för att
det är hockey! GAAHH.
Måste vänta en heeel vecka till. Suck.

Imorgon har jag fullt upp, ska tvätta,dammsuga (orkade
aldrig förut) och storbaka! Kom på fika den som vill! :)

Nu ska jag väcka min trötta man, han är verkligen trött.
Jag väckte honom vid halv åtta, men han har nog somnat igen.

Jag är avis på mina föräldrar.. vill åka till en mysig stuga o bara
vara, pratade med dom för ett tag sen, och då hade dom precis
ätit varma koppen med mackor. Mysigt va!! :)

Hejdå på er!
Hoppas ni inte tittar på hockey..


Lisa
PUBLICERAT: 2009-04-09, 19:17:03

Jag tycker inte om denna hockey!! Varför dra ut på de så hemskt??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: