2009-08-29
 11:44:00

Fy på er!

Ja, vad ska man säga. Är det inte typiskt små byar att det går en massa rykten
så säg.

Jag tycker att har inte folk annat att prata om, än hålla på att speckulera i andras
liv. Varför ens prata om en om man ändå inte vet! Fy på er.

Annars så har denna vecka gått snabbt, men ändå inte. Jag och Marcus har inte
haft så mycket att göra, men på ett sätt har det varit skönt också.
Igårkväll så åkte vi till Johan och Sofia och hälsade på. Beställde med oss mat hem
från Viking och käkade, sedan blev det en film, Kartellen. Den var väldigt bra, en Thriller
såklart.. men den var bra, lite rörig men helt Ok.
Ante och Carin kom också dit och hälsade på, trodde Ante skulle busa ihjäl lilla Luna, men
hon överlevde ;)

Imorgon åker vi vid 06 på morgonen till Sollefteå, sedan går resan vidare till Farmor i Junsele.
Vad mysigt det ska bli, längtar som en gnu!! :D
Jag, Marcus och pappa blir det. Och sen lille Ragnar på vägen hem.. hehe.
Kom på att jag måste ha bajspåsar.. men mamma o pappa har säkert en rulle jag kan få.

Idag blir det en lugn dag, kanske hyra en film och bara mysa, skulle vilja se Mammut.
Vi får se.

Hörs!
Puss o hej


Anti
PUBLICERAT: 2009-08-29, 15:49:55

Se den!!!


Jessica
PUBLICERAT: 2009-08-29, 16:03:10

Ja Märta jag blev oxå rätt så sur då Sandra ringde igår kväll å sa allvarligt att du å marcus verkeligen skulle skiljas, och jag fattade inte ens att sandra tog det så allvarligt heller då hon inte ens hade pratat med dej....Jag trodde inte alls på det, bara för att du hade skrivit att "det är lika bra att bli särbo" så betyder ju inte det att ni ska göra slut heller... ja ja skönt säger jag för min del att jag inte bor kvar i byhålan längre...:P Men jag kommer nog snart å hälsar på...;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: