2009-08-15
 23:02:25

I love it!

Jag älskar mitt liv just nu, och egentligen vet jag inte varför :P
Men det kanske är för att man vet vad man ska göra framöver, ingen osäkerhet.
Igår anmälde jag mig till komvux för att läsa Matte B, får se hur det går, för matte suger.
Men jag måste ha Matte B för att kunna läsa till sjuksköterska, och klarar jag de så kommer
jag nog att börja till våren ifall jag kommer in :)

Idag har jag och Marcus åkt motorcykel, lååång. Blev cirkus 30 mil, och mysigt vare!
Blev lite kallt mot slutet när det blev dåligt väder, men what ever, alltid roligt att åka motorcykel! ;)

Just nu sitter vi och myser framför data och tv, tittar på snuten i Hollywood 3.
Har ätit tacos ikväll.

Imorgon drar vi till Stockholm igen, vid fyra tiden.. och då följer Jessica och Ella med.
Marcus får fullt upp med 3 tjejer i vagnen.. trångt blir det. Men hur ofta gör man en sån här
grej då? Hoppas det går bra iaf. Vi ska bla gå på Grönalund, och det ser jag verkligen fram emot!
Äntligen slipper jag åka bara barnkaruseller som jag fått göra dom senaste gångerna när jag jobbade
som personlig assistent. Here I come!

Nu ska jag vara trevlig med älsklingen.

See you!


Anti
PUBLICERAT: 2009-08-16, 12:08:26

Aha:)så du ska bli sjuksköterska? kul!! På distans eller?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: