2009-08-04
 13:20:27

Mys

Hej igen :)
Just nu sitter jag i vagnen och bara tar det lugnt, rena semestern.
Det har hänt mycket i sommar känns det som, fast ändå inte. Lite lagomt då
kanske.
Jag ska snart ringa till en lärare på skolan där jag funderar på att plugga, tänkte fråga
lite saker som jag undrar över.

Vad fort sommaren gått, imorgon kommer mamma och pappa hem igen, men det blir bara
mysigt tycker jag. Dom har snart varit borta i 2 månader tror jag :)

Men på fredag, då får jag äntligen träffa dom. Marcus fyllde 25 år igår, så vi ska fira honom
familjerna på fredagkväll. Sedan på lördag är det 80-talsfest, de ni! hihi.
Kommer att vara hemma en vecka efter helgen, sen blir det Stockholm igen.. Men då följer
både Ella och Jessica med. Så då blir det röj.
Och förhoppningsvis så har Marcus semester veckan efter det. Mys :)

Igår när M kom hem så gjorde vi i ordning oss och åkte till Slagsta Värdshus för att käka, vi åt
Filé Mignon, var så gott. Helt perfekt, och fint väder hade vi. Därefter så åkte vi till ett litet café där
vi åt glass med bär.

Påtal om igår, jag har hittat 80-tals kläder nu till både mig och Marcus som vi ska ha på lördag.
Kommer bli så roligt, längtar!

Nu ska jag göra mat, sen blir det duschen. Vi ska nämligen åka och titta lite på motorcyklar efter M
slutat jobba. Svärfar har skaffat sig en vacker pärla nu också, såå snygg.

Vi hörs, puss o hej.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: