2009-08-24
 11:47:31

Tillökning

Well well well..

Nu är man på hemmaplan igen.
Det har varit jätte roligt och trevligt i Sthlm, men som sagt, det började kännas
på slutet att det var lite trångt.
På onsdagen var vi till Gröna lund, och det var såå kul! Åkte allt möjligt, men jag hade
nog åkt lite mer om man hade varit lite jämnare med folk, så det var synd att inte Malin var med.
Vi åkte den nya åkatraktionen som fanns där, Insane, och den var så underbar!
Så där var vi modiga Jessica, Elinor och jag ;)

På torsdagen var vi bara hemma i vagnen och tog det lugnt, för det behövdes verkligen efter allt
spring fram o tillbaks i storstan :D
Det vi gjorde var att Ante och Carin mötte upp oss på macken efter att M slutat, sedan drog vi till
ett mysigt ställe och åt mat. Efter det så åkte vi tillbaka till vagnen och spelade ett spel o bara umgicks.

And now we are here.
Marcus ska vara ledig i två veckor ist för bara en! Var så lite att göra, så dom undrade om han inte ville vara
hemma en vecka till ist för att springa runt på förrådet och inte göra något.

Idag ska vi till Bollnäs och lämna svärföräldrarns bil, sen blir det Ljusdal och kika lite.

Och på söndag.. då blir det tillökning här i famlijen ;) Det här vet inte många om, men nu kan jag inte hålla mig
nått mer.
Då kommer lille Ragnar hit!
En dvärgschnauzer på 8 veckor, peppar och salt färgad från staden Sollefteå i Ångermanland. Mina hemtrakter :)


Här är han nästan 6 veckor gamal.






Nu blire duschen!

Puss o hej!


Jessica
PUBLICERAT: 2009-08-24, 12:48:00

Kul att Alice får en pojkvän...;)


Malin
PUBLICERAT: 2009-08-25, 09:53:52

Haha, visste att du inte skulle kunna hålla dej ;)


Märta
PUBLICERAT: 2009-08-25, 15:39:33

Haha, precis.. klart jag inte kan hålla mig. Längtar som en tok! ;)


Anonym
PUBLICERAT: 2009-08-29, 18:43:57


Malin Bossen
PUBLICERAT: 2009-08-29, 18:44:41

Men vilken söting :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: